استخرهای تهران با تخفیف ویژه

سایت هموطن کارت

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شنا کردن، چیزی به شما تقدیم می کند که سایر ورزش های هوازی نمی توانند و آن هم عبارتست از: توانایی کار کردن بدن بدون تماس سخت استخوان های شما.

وقتی بدن انسان در آب غوطه ور می شود، به طور خودکار سبک تر می گردد. وقتی تا کمر در آب فرو می روید، بدن 50 درصد وزنش را تحمل می کند؛

وقتی تا سینه در آب فرو می روید، 25 تا 35 درصد وزنش را تحمل می کند؛

وقتی آب به گردن می رسد، فقط 10 درصد وزن خودتان را تحمل می کنید و 90 درصد بقیه وزن بدن بوسیله استخر نگه داشته می شود.

یعنی استخر، مکان مطلوبی را برای کار کردن عضلات سفت و مفاصل دردناک فراهم می کند، خصوصاً اگر چاق و یا مبتلا به آرتروز مفاصل باشید.

انواع صحیح ورزش برای افراد مبتلا به آرتروز (آرتریت) عبارتند از: ورزش هایی که باعث کشش عضلات شوند، ورزش هایی که عضلات را قوی کنند و ورزش هایی که باعث تمرین هوازی شوند. شنا کردن در استخر هر سه نوع این ورزش ها را در بردارد.

اگر آب استخر گرم باشد، برای مبتلایان به آرتروز خیلی بهتر است، زیرا آب گرم، خشکی مفاصل را برطرف می کند و آن ها را شل می کند.

در حقیقت، آب درمانی و شنا برای مبتلایان به آرتریت روماتوئید مفیدتر از سایر فعالیت های ورزشی است.

طی هر حرکت به سمت جلو در طی شنا، بدن کش می آید که نه تنها باعث افزایش کارآیی بدن در آب می شود، بلکه موجب کشش بدن از سر تا انگشتان پا می گردد

همچنین تحقیقات ثابت کرده است که ورزش های آبی مثل شنا، در بیماران مبتلا به استئوآرتریت عملکرد مفاصل را بهبود می بخشد و درد آن ها را کمتر می کند.

 برای دیدن استخر های تهران با تخفیف های ویژه میتوانید بهع سایت هموطن کارت مراجعه کنید :

http://hamvatankart.ir/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D9%87%D8%A7

  • میترا احمدی